.
.
دل زن ها را نلرزانید!
آقای جناب!
زن ها وقت هایی که احساس بی پناهی می کنند
میترسند
از امروز و دیروز و فردایشان
از تنها ماندنو نادیده گرفته شدن احساسشان
گرفته تا از دوست نداشته شدن...
از پیر شدن
حتی از چروک های دور چشمانشان !
انگار یک خالی بزرگ در دلشان ایجاد میشود
وقتی تمام زنانگیشان مورد بی مهری قرار می گیرد
گاهی دلواپس و بی قرار می شوند و گاهی بی تب و تاب...
از دلواپسی های مادرانه شان بگویم
که خلاصه میشود در:
حواست به خودت هست؟
که چه میخوریو ؟چه میپوشی؟ و کی میخوابی؟
تا بی قراری های زنانه
که آغوشت بروی کسی جز خودشان باز نشود
که اصلا دوستش دارید یا که نه؟
یا که نه از بی تب وتابی دخترانه اش بگویم:
که برای که لوس شود حالا؟
که تمام ظرافت های دخترانه اش
ستایش می شود یا نه؟
.
وقتی شما دست می زنید ؛ به شروع از پا در آوردن یک زن!
به گرفتن اعتماد بنفس و احساس امنیتش!
آن هم آرام آرام و چراغ خاموش شروع به عوض شدن میکند
دست به عمل های جراحی زیبایی و آرایش های آنچنانی می زند از ترس دوست داشته نشدن
گاهی امنیت و آیندشان را در پول می بیند
و از ترس تنهایی و خیال فردایی بهتر بچه دار می شود!
.و از ترس تنهایی و خیال فردایی بهتر لچه دار میشود! باور کن جانم..... وقتی زنی به تنهایی ویک تنه بار رابطه را بدوش بکشد دنیا جای قشنگی برای زندگی نمیشود وتعادل زندگی که هیچ تعادل دنیاهم به هم میخورد💚
دل زن ها را نلرزانید!
آقای جناب!
زن ها وقت هایی که احساس بی پناهی می کنند
میترسند
از امروز و دیروز و فردایشان
از تنها ماندنو نادیده گرفته شدن احساسشان
گرفته تا از دوست نداشته شدن...
از پیر شدن
حتی از چروک های دور چشمانشان !
انگار یک خالی بزرگ در دلشان ایجاد میشود
وقتی تمام زنانگیشان مورد بی مهری قرار می گیرد
گاهی دلواپس و بی قرار می شوند و گاهی بی تب و تاب...
از دلواپسی های مادرانه شان بگویم
که خلاصه میشود در:
حواست به خودت هست؟
که چه میخوریو ؟چه میپوشی؟ و کی میخوابی؟
تا بی قراری های زنانه
که آغوشت بروی کسی جز خودشان باز نشود
که اصلا دوستش دارید یا که نه؟
یا که نه از بی تب وتابی دخترانه اش بگویم:
که برای که لوس شود حالا؟
که تمام ظرافت های دخترانه اش
ستایش می شود یا نه؟
.
وقتی شما دست می زنید ؛ به شروع از پا در آوردن یک زن!
به گرفتن اعتماد بنفس و احساس امنیتش!
آن هم آرام آرام و چراغ خاموش شروع به عوض شدن میکند
دست به عمل های جراحی زیبایی و آرایش های آنچنانی می زند از ترس دوست داشته نشدن
گاهی امنیت و آیندشان را در پول می بیند
و از ترس تنهایی و خیال فردایی بهتر بچه دار می شود!
.و از ترس تنهایی و خیال فردایی بهتر لچه دار میشود! باور کن جانم..... وقتی زنی به تنهایی ویک تنه بار رابطه را بدوش بکشد دنیا جای قشنگی برای زندگی نمیشود وتعادل زندگی که هیچ تعادل دنیاهم به هم میخورد💚
- ۲.۳k
- ۳۱ تیر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط