{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیه چیزی شده؟چراساکتی؟

چیه چیزی شده؟چراساکتی؟
دوست داری بنزین بزنی باکارت کی؟

شنیدم بنزین شده 1000تومان به تازگی
بنزینهاتو تقسیم میکنی بایکی

شنیدم روکارت بنزینت حساسی
روش داری عقاید خاص،وسواسی

اونقده بنزینت کمه که اگه منو کنار خیابون چهارلیتری بدست دیدی نشناسی
دیدگاه ها (۴)

خخخخ

:-( ???

:-))

....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط