{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دشمن بزرگترین معلم آدمه.

دشمن بزرگترین معلم آدمه.
اینو تبتی‌ها میگن!
دیدگاه ها (۱)

گرسنگی برای غذا بهترین ادویه است

هیچ وقت اجازه نده ذهن‌های کوچیک،بهت بگن، رویات بزرگ و دور از...

برای بهترین‌ها دعا کن و‌برای بدترین‌ها آماده باش

"مهربانی"مهمترین اصل"انسانیت" استاگر کسی از من کمکی بخواهدیع...

بزرگترین دشمن موفقیت#محمــــــــد_ی_ز👌

بزرگترین دشمن آدم فکر،فکر،فکر...

اینو باید معلم هامون نشون بدیم 👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط