اگر شاد بودی،
اگر شاد بودی،
آهسته بخند تا غم بیدار نشود
اگر غمگین بودی ،
آهسته تر گریه کن تا
شادی نا امید نشود!
🕴 #چارلی_چاپلین
آهسته بخند تا غم بیدار نشود
اگر غمگین بودی ،
آهسته تر گریه کن تا
شادی نا امید نشود!
🕴 #چارلی_چاپلین
- ۲.۲k
- ۰۷ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط