{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما یه نفریم ،یه نفر قوی 💪

ما یه نفریم ،یه نفر قوی 💪
دیدگاه ها (۴)

منظورش به جز پرسپولیسیا و ذوب‌آهنیا و سپاهانیاس

😂❤

چرا آخه انقد قشنگی؟؟

پرسپولیس امروز اینجا تمرین داشت شمام از صدر جدول اسکرین بگیر...

من و تو یه نفریم💋

هلوگایز. بعد از یه قرن اومدم. اومدم خوشحالتون کنم😼پذیرای حضو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط