{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مَن طاقَت و صَبرِ یَعقوبو نَدارمـ

مَن طاقَت و صَبرِ یَعقوبو نَدارمـ
بَغَلَم کُنـ :)
دیدگاه ها (۱)

💫 حالا من بگم برو تو یعنی اینقد گاوی که بری؟! :😂 😂 😂

فراموشم نکنحتی اگه هیچوقت دلت برام تنگ نشد :))

آیا این حق نیست...؟من دیگه حرفی ندارمـ- 🫠✨👌

‏+سردمه-آخه تو تابستون؟+یعنی باید تا پاییز صبر کنم تا بغلم ک...

خدایا ما که طاقت دیدن این چیزا را نداریم چه برسه به دل مادر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط