{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حسِ خوبیه یکی باشه

حسِ خوبیه یکی باشه

که باهاش حرف بزنی

دقیقا اونجوری که

تو خلوت خودت

با خودت حرف میزنی...

‎‌‌https://t.me/joinchat/AAAAAD9w4LJU_29QbslFag
دیدگاه ها (۹)

سفارشیhttps://t.me/joinchat/AAAAAD9w4LJU_29QbslFag

سفارشیhttps://t.me/joinchat/AAAAAD9w4LJU_29QbslFag

https://t.me/joinchat/AAAAAD9w4LJU_29QbslFag

سفارشیhttps://t.me/joinchat/AAAAAD9w4LJU_29QbslFag

بد ترین حس ؟ اونقدری که تو دوست داری باهاش حرف بزنی اون دوست...

یه دیالوگ تو یه فیلمی بود که میگفت :من کنار تو یه آدم دیگه ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط