{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به سلامتی لحظه هایی که رفتن

به سلامتی لحظه هایی که رفتن
و نموندن ولی ما هنوز توی کفِشون موندیم !
دیدگاه ها (۶)

دوست دارم نگیییییییییین جونممممم

اگه شنیدی یه بار دیگه گوش کن اگه نشنیدی donکن...😄 😊 ☺ 😊 😄

نا رفیق...

دعای من برای تو سلامتی و خوشبختی است.و لحظه هایی پر از آرامش...

خوردیم به سلامتی اونایی که رفتنپای چوبه دار.بعد رفتن زیر خاک

بچه هایی که ۹ اسفند رفتن مدرسه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط