بر روی سنگی خواهم نوشت...
بر روی سنگی خواهم نوشت...
تا آیندگان بدانند،آدم های زمان من..
از هم که دور بودند عاشق می شدند!!
نزدیک که بودند،طلاق میگرفتند..!!
...........................................................عشق،،مثل نماز خوندن میمونه....
دیگه وقتی نیت کردی،نباید به اطرافت نگاه کنی..!!
تا آیندگان بدانند،آدم های زمان من..
از هم که دور بودند عاشق می شدند!!
نزدیک که بودند،طلاق میگرفتند..!!
...........................................................عشق،،مثل نماز خوندن میمونه....
دیگه وقتی نیت کردی،نباید به اطرافت نگاه کنی..!!
- ۶۰۱
- ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط