{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسه کَسی مُــــهــــم نــیــســـتـم:(

واسه کَسی مُــــهــــم نــیــســـتـم:(

اصلاً مُـــهـــــم نـــــیـــــس:)
#miss_RaRa
دیدگاه ها (۱۹)

یا ابرفرز:|

خخخخخ اوره واقعا

تلخه ولی حقیقته:'(

حتی اگه بنالم واسه رفتن کسی مثل تو نمی لیسم واسه داشتن کسی

تنگه هرمز و مدیریتش برای ایران است و فوایدش برای دنیا

مگه میشه اصلاً کسی بدش بیاااااااااااد؟؟؟من تازه به ویسگون او...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط