{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه من دوستون دارما!!!!

آخه من دوستون دارما!!!!
دیدگاه ها (۸)

فعلا....

ببین یه داداش دارم به دنیا نمیدمش ....

خخخخخخخخخ رویااااااااا

بذار دیگهههههه

از همتون انتظار کادو دارما

کآش واقعی بود همه ی دوست دارما💔

از این ادیت اداییا زیاد دارما 😔🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط