تو نباشی همه یِ ثانیه ها مرگ ِ من است
تو نباشی همه یِ ثانیه ها مرگ ِ من است
صورت ثانیه را دست ِ کُتَک خواهم داد
گور ِ بابایِ شعور و ادب و شخصیّتم
ناسزاهایِ رکیکی به فلک خواهم داد...!!
به درک رفت اگر وزن ِ غزل .... شعر فدای سر تو
تو نباشی همه یِ زندگی ام را به درک ..... خواهم داد
❤خااااااص❤
:)
صورت ثانیه را دست ِ کُتَک خواهم داد
گور ِ بابایِ شعور و ادب و شخصیّتم
ناسزاهایِ رکیکی به فلک خواهم داد...!!
به درک رفت اگر وزن ِ غزل .... شعر فدای سر تو
تو نباشی همه یِ زندگی ام را به درک ..... خواهم داد
❤خااااااص❤
:)
- ۲۲۸
- ۲۳ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط