{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای تو...

برای تو...
برای چشمهایت!
برای من...
برای دردهایم!
برای ما...
برای اینهمه تنهایی!
ای کاش خدا کاری کند...

#احمد_شاملو
دیدگاه ها (۴۱)

اگه نه.چرا؟؟؟

خخخخخخخخخخخخ

اینجا فضاے مجازے است.جایے که کمبودهاے زندگے بے هزینه جبران م...

دردم این بودم که از یار خودی گل خوردم ‌...#امیر_عظیمی#خسته

براي تو، براي چشم هایتبراي من، براي دردهایمبراي ما، براي این...

برای تو برای چشمهایت برای من برای دردهایم برای ما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط