بس که از عاشقیم خاطره ی بد دارم
بس که از عاشقیم خاطره ی بد دارم
قول دادم به خودم دل به کسی نسپارم
تا همیشه سر این حرف دلم خواهم ماند
نه پی دلبری هستم نه پی دلدارم
قول دادم به خودم دل به کسی نسپارم
تا همیشه سر این حرف دلم خواهم ماند
نه پی دلبری هستم نه پی دلدارم
- ۲.۰k
- ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط