{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عَهْداً

عَهْداً
وَ عَقْداً
وَ بَیْعَةً
لَهُ فِی عُنُقِي
دیدگاه ها (۰)

‌دیوانه‌تر از خویش کسی می‌جستمدستم بگرفتند و به دستم دادند.....

🌿💛

هیچکس تو را به خاطر نخواهد آورد اگر افکارت را چون رازی در سی...

و چه دخترانی که در حسرتِ آغوش پدر،قد کشیدند˹#ایران#وعده_صادق

هعیییی آه له له له لاسسس له له له آه له له لاسسس🐥

عو لِه له له له له له له له 🗣✌🏻موهتوا💆🏻‍♀️💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط