{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه کسی میفهمد

چه کسی میفهمد

در دلم رازی هست !

میسپارم آن را

به خیال شب و تنهایی خود . . .

سهراب سپهری
دیدگاه ها (۰)

Tokyo 2021

پشت دلبا زترین پنجره تنگ

میبینی چه شب ساکتی است؟انگار هیچکسی در دنیا نیست!یا شاید،من ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط