{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از آدمایی که تو موقعیت‌های غیردلخواهشون هم زندگی می‌سازن

از آدمایی که تو موقعیت‌های غیردلخواهشون هم زندگی می‌سازن خوشم میاد. به‌نظرم زندگی یعنی توانایی لذت بردن.
دیدگاه ها (۰)

مهم نیست چقدر زنده هستی مهم اینه چقدر زندگی میکنی

این گوش کن حال دلت خوبمیشه

مازندرانیها لایک ببرید بالا

ایران اردبیل

از آدمایی که تو موقعیت‌ های غیر دلخواهشون هم زندگی میسازن خو...

خوشبختی و آرامش یعنی:توانایی سپاسگزاریو لذت بردن از آنچه که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط