{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کوتاه مینویسم :

کوتاه مینویسم :

" دوستت دارم "

اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم ... !
دیدگاه ها (۳)

دست بر دلم نگذار ...میسوزی ...داغ خیلی چیزها بر دلم مانده .....

گاهی باید بگذری و بروی رفیق ... وقتی می مانی و تحمل میکنی ، ...

عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط