{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

استی: کریس، می‌دونی خودت به تنهایی باعث شدی فروش نمک مرغ

استی: کریس، می‌دونی خودت به تنهایی باعث شدی فروش نمک مرغ* یهویی بره بالا؟ 😂😂
🐺: لول، مگه میشه ㅡㅡ
مدرکش کو؟

*ادویه معروف استرالیایی.

استی: این گنج پنهان رو پیدا کردم🫡
🐺: من این آدمو نمی‌شناسم، لول

استی: دارم برای سفر به نیوزیلند برنامه‌ریزی می‌کنم، تا حالا اونجا رفتی؟
🐺: اوه، آره!
اونجا پرش با چتر انجام دادم، هه‌هه

استی: چان، خط موردعلاقه‌ت توی RUN IT چیه؟ من متن آهنگش رو خیلی دوست دارم ❤️
🐺: اونجایی که 2RACHA آخر آهنگ رپ می‌خونن!
یه بوس برای شِف

استی: چرا جیسونگ شماره تلفنت رو نداشت؟ بچه‌ها اعصابتو خورد می‌کنن؟
🐺: اوه، از هم جدا شدیم...
وقتی دوباره اعتراف کنه، شمارمو پس می‌گیره.

استی: اووو، اگه بخوای تتو بزنی، چی می‌زنی و کجا؟
🐺: یه تتوی گرگ بزرگ روی کمرم....؟
نه، خیلی کرینجه، ههههههههههههههه

استی: آهنگ موردعلاقه‌ت توی THIS & THAT کدومه؟؟
🐺: تلاش خوبی بود، ههههههههه

استی: به نظرت موهامو رنگ کنم؟ نظرت چیه، بیبی؟
🐺: برو انجامش بده!

برمی‌گردم! باید برم کار کنم!
دیدگاه ها (۷)

‏🐺[۱۹:۱۵ به وقت کره]برگشتم.زمان شام، باربیکیو بخور

استی: کریس، تو که با جونگین زندگی می‌کنی، از چه عادت کوچیک ا...

استی: قراره با یه گروه دیگه که ۸ تا ممبر داره کلب داشته باشی...

🐺: هایاستی: از کاردیو متنفرم. ولی انگار وقتشه دویدن رو شروع ...

دو پارتی غمگین از کوکو....... پارت ۱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط