{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا که میروی

حالا که میروی
چشمانم را بگیر...
فردای رفتنت،
دیدن ندارد ...!!
دیدگاه ها (۱)

لب مستی آفرینت به شراب ناب ماند

"تــــو" نباشیمن به یک پلــک زدن خواهم مُـــرد...h

....

"دلتنگی، جوانه بودبعد از رفتنت حالا زیر سایه‌اش، چای می‌خورم...

یه نفس بگیر حالا خفه نشی تا فلوس برسه. 😂‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط