{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بفرمایید. ببخشید که ما دو کله پوک خیلی اشپزای حرفه ای نیس

بفرمایید. ببخشید که ما دو کله پوک خیلی اشپزای حرفه ای نیستیم.
دیدگاه ها (۴)

خب. اینم از زرشک پلویی که امروز برای بابا، مامان و داداشام م...

مثلا سبک اف ان اف

سه خرس کله پوک

چرا یاد فیلم سه کله پوک افتادم؟ 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط