{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی ها درد می کشند!

بعضی ها درد می کشند!
بعضی ها سیگار!

من سیگار را با درد می کشم...!!
دیدگاه ها (۲)

‌هر آدمی‌دل تنگیهای مخصوص خودش را دارهو تــــــــــــو پنهان...

برای بدست آوردنعشـــق مبارزه کنید اما هیچوقت عشــق را گدای...

عشق صیدیست که تیرت ب...

حدس بزنین دارم کیو می کشم 🤓( ضایس ؟...-)

نه ادمی رو که خوندم روش نقاشی می کشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط