{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مح سلطانو به بی تی اس ترجیح میدم🙂💜

مح سلطانو به بی تی اس ترجیح میدم🙂💜

البته بی احترامی ب کسی نکردم نظر شخصیه
دیدگاه ها (۱۹)

😔🍌موژ یا بادمژون🍆

این آخرین پستمه ، گذاشتمش ک زیرش یادگاری بزارین🥲

مح سلطان امیرو به همه ترجیح میدم🙂

M.MUSIC.VOLOM

اره من بی تی اس گوش میدم

وقتی دارم بی تی اس گوش میدم من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط