{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بغضم گرفته وقتشه ببارم

بغضم گرفته وقتشه ببارم
چه بی هوا هوای گریه دارم
باز کاغذام با تو خط خطی شد
خدا این حس و حالو دوس ندارم
دیدگاه ها (۱)

لپ لپ

........

خوشبخت ترین دختر دنیام وقتی تو کتارمی عشقم

الهیییایشالا این روز قشنگ برا هممون اتفاق بیفته

عاشقانه های شبنم

عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط