{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من کلاس رو یکی دوبار پیچوندم فکر میکنن همیشه میپیچونم😁😁

من کلاس رو یکی دوبار پیچوندم فکر میکنن همیشه میپیچونم😁😁
دیدگاه ها (۱)

ولی در اخر خوش حال شد و بروی خودش نیاورد که ناراحته

توی بد ترین شرایطم روی صورتم خنده توی قلبم آتیش بود😔😔#دل—شکس...

خیلی حال میده اذیتش میکنی 😂😂ولی یکم زود ناراحت میشه

#دل-شکسته

فرق کلاس ما با کلاس نقاشی اینکه که تو کلاس نقاشی خون رو رنگ ...

این موقعه رو همیشه دخترا تجربه میکنن🧽

معلم ریاضیه ما همیشه هست فقط تو این سال دوبار نیومده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط