{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستان هر چی بعدی یا خوبی دیدین حلال کنین من دارم از ویسگ

دوستان هر چی بعدی یا خوبی دیدین حلال کنین من دارم از ویسگون برای همیشه میرم اگه کسی میخواهد در ارتباط باشیم یک مدت دیگه یعنی ۳۸روز دیکه میام ویسگون بریم روبیکا هر چی خودتون دوست دارین یا حق
دیدگاه ها (۸)

پیام

پشت بوم خونه خودم بچه هام

تولد بهترین خواهر شوهر من امروزه هست

دوستان خداحافظ همتون 😔🖐🖐تو این مدت با هم خندیدیم همدردی کردی...

طراحی فیگور#فیگور#طراحی_فیگور#طراحی_چهره_سفارشی #طراحی_چهره_...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط