{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس خوبیه که

حس خوبیه که

کسی بهت بگه

کاش زودتر شناخته بودمت
دیدگاه ها (۶)

بخشندگی دستای توهنوزم میتونه دنیامو بسازه!

هر آدمی باید یه نفرو داشته باشهکه لبخندشزندگیتو عوض کنه

دوست دارمتچنانکه شب خسته خواب را...

گاهیقشنگترین جمله دنیامیتونه توی سه کلمهخلاصه بشهنترس من باه...

نمیگم کاش هیچوقت نمیشناختمت، ولی کاش همونجوری که شناخته بودم...

ای کاش ندیده بودمت 🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط