{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی یعنی یه وقتهایی هست میبینی فقط خودتی و خودت!

تنهایی یعنی یه وقتهایی هست میبینی فقط خودتی و خودت!
رفیق داری…
همــــــــدرد نداری!
.
خانواده داری…
حمــــــــایت نداری!
.
عشق داری…
تکیـــــــــه گاه نداری!
.
مثل همیــــشه….
همه چــــــی داری…
و هیـــــچی نداری!
دیدگاه ها (۲)

فقط اسمی به جا مانده، از آنچه بودم و هستم دلم چون دفترم خالی...

اهالیتی العرب یستاهلون😙

ایی والله😡 😡

خخ والا بوخوودا

میشه لطفا فالو کنید...

Kindness Is Beautiful

ׄ ✧ ۪ 원 ʿ 💭 , 07 ⊹.ᰵᰨ ֹ ○ ❄️‌⃝ ׅ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط