دلم گرفته.....واقعا گرفته....میخوام با یه نفر حرف بزنم...
دلم گرفته.....واقعا گرفته....میخوام با یه نفر حرف بزنم.....اگه یکی مثل من بود که....واقعا کسی رو نداشت باهاش حرف بزنه.....بیاد...ایگنورش نمیکنم...فرقی هم نداره پسر باشه یا دختر:)
- ۵.۶k
- ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط