{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم گرفته.....واقعا گرفته....میخوام با یه نفر حرف بزنم...

دلم گرفته.....واقعا گرفته....میخوام با یه نفر حرف بزنم.....اگه یکی مثل من بود که....واقعا کسی رو نداشت باهاش حرف بزنه.....بیاد...ایگنورش نمیکنم...فرقی هم نداره پسر باشه یا دختر:)
دیدگاه ها (۸)

مرگ بهتر از اینه

نظر منه البته

بچه ها یکی رو میخوام که بیاد مثل پولی باز باهاش حرف بزنمممم

گپ زدیم تو روبیکا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط