{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه کار به حرف مردم دارم . . . !

چه کار به حرف مردم دارم . . . !

زندگی من همین است . . .

شب که می شود عاشقانه ای می نویسم . . .
خیره می شوم به عکست و با خودم فکر می کنم . . .
مگر می شود 【تــــــــــو】 را دوست نداشت؟
دیدگاه ها (۱۶)

نظرتون چیه؟

موافقی؟؟؟ :-D:-D:-D

فک نکن که ندید بَدیدمولی من هیچ جایی شبیه ت ندیم!بعلهههههه ^...

خدا کند که بیایی *** یا مهدی ادرکنی ***

قشنگ شد چند روزه روش دارم کار می کنم تمام شد الان همه سناری...

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط