{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

±بیا و دلیل شیرینی خواستن بقیه

±بیا و دلیل شیرینی خواستن بقیه
از من باش.😌🍰˘•˘
دیدگاه ها (۱)

ما تو ادبیات فارسی یه واژهخیلی بهتر برای «پارتنر» داریم !مثل...

میخوامت بیشتر ازعطشِ خواستن شازده کوچولوواسه گُلِ سرخش ..!

— صبح بایس اینجورۍ شروع بشہ !

بهترین دلیل آرامش زندگی خودت باش

تلاش نکن مثل بقیه باشی همیشه تک باش تا بقیه مثل تو باشن

‌* از ما هیچ چیز باقی نمی ماند *جز خاطراتی که در آن دلیل حال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط