{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پلاسکو اتیش نگرفت .... اتیش زدند

پلاسکو اتیش نگرفت .... اتیش زدند
دیدگاه ها (۴)

قلب پوشاک ایران نابود شد

شما برای مالباختگان گریه گردین .... ولی ما برای شما .... کار...

ممنون بابت بعضی ها که پلاسکو را ویران کردن .... خسته نباشین

سلام به همه

خوب شد قلابو نگرفت😉

موهامو رنگ کردم رنگ نگرفت

زندگیتو به اتیش میکشم👍😝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط