{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستت دارم

دوستت دارم
دوستت دارم
با همه هستی خود ، ای همه هستی من
و هزاران بار خواهم گفت
دوستت دارم را..
#نیما_یوشیج
دیدگاه ها (۵۰)

#شکوه آفرینش

قشنگترین تصویر طبیعت😍

درحال دوست داشتن تو ام مثل:"پیچکِ بی دیوار ..."

📝 گاهی اوقات بهترین راه برای نزدیک بودن به یه شخص خاص دوست م...

یکی تو ناشناس نوشته من همیشه پشتت بودم و هستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط