خیلى ها وقتى میخوان از مظلومیت معصوماى ما بگن همیشه میگن
خیلى ها وقتى میخوان از مظلومیت معصوماى ما بگن همیشه میگن تشنگى حسین و گریه ى على تو چاه و... اما اینا نیست معصومین بخاطر این چیزا مظلوم نبودن بخاطر این مظلوم بودن که هیشکى نفهمید چرا توى چاه اشک ریختن و چرا تشنگى کشیدن...
- ۳۲۳
- ۱۰ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط