{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آی هیت هندسه :|

آی هیت هندسه :|
زیاد خوندم.فعلا وقت استراحته:)
دیدگاه ها (۲۴)

اینم آخری امشب:)هرطور شده امشب باید مارکو راموس رو بغل کنم.....

سلام...وااای امتحان خیلی سخت بود.منم چیز کردم :|

برنامه های من تا هفته ی آینده:فردا: امتحان هندسهسه شنبه:عربی...

عاغا من عاشق زن داداشم شدم ^_^خخخخالفرارررر

ی چند وقت میرمفعلا خداحافظ

ببخشید زیاد پست نمیزارمولی فعلا این و گذاشتم

میخوام شخصیت های هزیبن هتل رو بکشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط