🗞آپدیت بابل سوهو🐰☕️
🗞آپدیت بابل سوهو🐰☕️
*عکس میفرسته~
•"تو هوای تاریک"
•"یه شات اسپرسو"
•"سختی کار"
•"به توصیه دوستم دارم اسپرسو میخورم"
•"اگه شب نتونم بخوابم، بازم برمیگردم"
•"جونمیون مواظب سلامتی خودت باش"
•"همه چیز خوبه!؟"
•"🥺"
•"هوای دوشنبه چرا این شکلیه؟!"
•"اما اکسوالا، بیایین خوشحال باشیم! ~~~"
•"بیا بریم! ~"
•"دوستتون دارم اکسوالها"
•"💕"
•"🏃🏻♀️"
•"یک، دو، یک، دو ( داره صدای دویدن رو درمیاره) "
*عکس میفرسته~
•"تو هوای تاریک"
•"یه شات اسپرسو"
•"سختی کار"
•"به توصیه دوستم دارم اسپرسو میخورم"
•"اگه شب نتونم بخوابم، بازم برمیگردم"
•"جونمیون مواظب سلامتی خودت باش"
•"همه چیز خوبه!؟"
•"🥺"
•"هوای دوشنبه چرا این شکلیه؟!"
•"اما اکسوالا، بیایین خوشحال باشیم! ~~~"
•"بیا بریم! ~"
•"دوستتون دارم اکسوالها"
•"💕"
•"🏃🏻♀️"
•"یک، دو، یک، دو ( داره صدای دویدن رو درمیاره) "
- ۳.۳k
- ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط