{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا فقط تهران قدیم و اصفهان رو داره مثلا بهشر ،نکا، زنجان

چرا فقط تهران قدیم و اصفهان رو داره مثلا بهشر ،نکا، زنجان، رشت، بندر، تبریز، مشهد، قم ،ایلام و......کشکن؟
دیدگاه ها (۵)

پروف تقیر کرد

واقعا😂

حال کنید من اصلا اونا رو به هم چسب نزدم باور کنین 😅🤣

اتماد نکنید به رفیقتون

این هم از شجاعت یهودیان

#تهران #اصفهان #شیراز #تبریز #مشهد #کرمان #یزد #قزوین #همدان...

#تهران #اصفهان #شیراز #تبریز #مشهد #کرمان #یزد #قزوین #همدان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط