{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کصشر🗿👍

کصشر🗿👍
دیدگاه ها (۲)

آره

تقی بس کن تا نکردمت 🤦

💀

کدوم از بچه هامون نوشته که اینقدر فهمیدس؟ درسته ناشناسه ولی ...

حسم بهش کصشر نبود :)

کصشر چون آرت بلد نیستمجدی شبیه دلقک شده ریدم تو ابهت ملت

حاجی ویسگپن چقدر کصشر شده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط