{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه عزیز من!

نه عزیز من!
همه شبیه هم نیستند!

برف برای خیلی ها
نه زیباست، و نه رمانتیک...!
دیدگاه ها (۱)

#تُ کجایی؟در گستره‌ی بی‌مرز این جهان#تُ کجایی؟من در دوردست‌ت...

من، جیغ هایِ زخمیِ گیتارمن، اعترافِ پیشِ پلیسمبگذار آخرین غز...

خیلی رمانتیک بودد🤣🤣

آبشار شکرآب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط