{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تازه دوبارم بهش باخته😂 😂 😂 😂

تازه دوبارم بهش باخته😂 😂 😂 😂
دیدگاه ها (۳)

ای کاش میشد

#تصویر_زمینه#سیاه_و_سفید #نقاشی

دوستت داشتم و 💜 دارم تویی عمر دوبارم🤗#ستایش_قلب_سربی #عشقولا...

اووووووووه بلخره بردم وعلا باخته بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط