{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از خودم برای تمام محبتی که به آدم‌های اشتباه زندگیم داشتم

از خودم برای تمام محبتی که به آدم‌های اشتباه زندگیم داشتم شرمندم!
دیدگاه ها (۱)

واقعاا 😐 😆

این آدم‌ها نیستن که بد میشن …این ماییم که شناختمون بیشتر میش...

گناه دارن 😆

اگ بخاطر اینکه خودت هستی دوستت ندارنبیشتر خودت باش😊

ادم اشتباه:

من رو ب اون ادم کثافت زندگیم:

معرفی برای ادم های رندوم👌( رندوم )

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط