بزرگترین قانون توی یه رابطه اینه که مهم نیست که چقدر از د
بزرگترین قانون توی یه رابطه اینه که مهم نیست که چقدر از دست شریک زندگیت عصبانی هستی، نباید بری سراغ توجه و محبت یه آدم دیگه بگردی. سرجای خودت میمونی و اون مشکل رو حلش میکنی، چون اون آدم و مشکلاتش به تو مربوط میشن. اگه خیلی راحت میتونی بری سراغ یه شخص دیگه، اون آدمی که باهاش هستی رو از ته دل دوست نداری.
- ۱۱.۰k
- ۱۷ تیر ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط