{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی هست اینجا آرمس بوده ولی دیگه نیست ولی دوستش خیلی فن ب

کسی هست اینجا آرمس بوده ولی دیگه نیست ولی دوستش خیلی فن بی تی اس هست آرمس درجه یک باشه دوستش خودش اول آرمس بوده بعد شد هیتر البته بخاطر اون دوستش که بیلینکی بود و الان هیچکاره






بله آدمین عزیزتون رو میگم 😃👍🤣
دیدگاه ها (۰)

اوکیه همه رو میگم

میگه شب پارت میدم خو الان شبه 🗿😐

کره جنوبی بی تی اس

آرمی خیلی مهمه همه جا پخش کنین 💪 بخاطره بی تی اس ادم خوبی ام...

سال ۲۰۱۸ اونا قرار بود دیس بند بشن... ولی نشدن... اونا برنده...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط