کسی هست اینجا آرمس بوده ولی دیگه نیست ولی دوستش خیلی فن ب
کسی هست اینجا آرمس بوده ولی دیگه نیست ولی دوستش خیلی فن بی تی اس هست آرمس درجه یک باشه دوستش خودش اول آرمس بوده بعد شد هیتر البته بخاطر اون دوستش که بیلینکی بود و الان هیچکاره
بله آدمین عزیزتون رو میگم 😃👍🤣
بله آدمین عزیزتون رو میگم 😃👍🤣
- ۷۶
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط