{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ابااااااااااان....آبان از همشون سرترهههههه

ابااااااااااان....آبان از همشون سرترهههههه
دیدگاه ها (۱۶)

جییییییغ خلوچل بازی عشقولانه به ای میگناااااااا

خخخخ اینم حکایت منو افسون جونم

قلب آبانی...قلبی درظاهرسختگیروسفت؛ودرباطن نرم وملایم...این ق...

ولی ابان و خورشید..‌Nᴇᴠᴇʀ , ɴᴏᴛʜɪɴɢ , ғʀᴏᴍ ɴᴏ ᴏɴᴇ , ɪᴛ ɪs ɴᴏ...

وای داستان ابان و خورشید رو میدونین؟🪽😔✨

مخلص شما ابان هستم؛ حواستون به خودتون باشح🤡🤡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط