{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم خودکوشی رو دوس دارم به خاطر دازای👁👄👁

منم خودکوشی رو دوس دارم به خاطر دازای👁👄👁
دیدگاه ها (۲)

♡ ㅤ   ❍ㅤ      ⎙ㅤ     ⌲     ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ__...

♡ ㅤ   ❍ㅤ      ⎙ㅤ     ⌲     ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ    ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ__...

منم شب رو خیلی دوس دارم 😍

فقدر منم دورچی رو اینقدر دوس دارم؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط