{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مشکلات یه اوتاکو ( پارت 1 )

مشکلات یه اوتاکو ( پارت 1 )
دیدگاه ها (۱)

مشکلات یه اوتاکو (پارت 2 )

بچه ها من اومدم تو گوگل ترنسلیت نوشتم (به زبان سومالی) که چط...

پشت استیکر ها شماره پیدا کردم 😐

یار همیشگی من 😂💜

پارت دو از مشکلات منننننن حققققققققق ♾️♾️♾️

آی

آی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط