{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کشیدم اما خیلی بد شدد😐

کشیدم اما خیلی بد شدد😐
دیدگاه ها (۰)

آخه این کجاش شبیه دازای شد 😐

میکس باحال 😂😅

بچه ها میخوام چند نقاشی بکشم و بهتون نشون بدم خدا کنه تر نزن...

درخواستیدازای

عن ژدید

اینو خیلی رندوم کشیدم و برای اشلی کشیدم... ببخشید اگه بد شد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط