زندگی یک انتخاب است و
زندگی یک انتخاب است و
من شادی و خوشبختی را انتخاب میکنم...
یادتون باشه مهم نیست چقدر مشکلات یا نیروهای مخالف در زندگی شما وارد بشن.مهم اینه که شما چه واکنشی به اونها نشون می دید.
خوشبختی و شادی در نداشتن مشکلات نیست.
خوشبختی در حرکت کردن ماست حتی در طوفان.
تنها زمانی احساس زنده بودن می کنید که به سمت هدفتان در پیش باشید.
من شادی و خوشبختی را انتخاب میکنم...
یادتون باشه مهم نیست چقدر مشکلات یا نیروهای مخالف در زندگی شما وارد بشن.مهم اینه که شما چه واکنشی به اونها نشون می دید.
خوشبختی و شادی در نداشتن مشکلات نیست.
خوشبختی در حرکت کردن ماست حتی در طوفان.
تنها زمانی احساس زنده بودن می کنید که به سمت هدفتان در پیش باشید.
- ۲.۲k
- ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)