{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه‍ جوری‍ حآلمو میپرسن‍ انگآر مهمه‍... :)

یه‍ جوری‍ حآلمو میپرسن‍ انگآر مهمه‍... :)
دیدگاه ها (۳)

All of me hates all of you..

اون حس خوب.. دیگه خیلی وقته بین ما نیست.. چیشد تو که میگفتی....

از عِـشق‍ـ زیــادے تــو رو #خَـسـتـه‍ کَـردَمـ :)

احسآس‍ تاسف‍ :|وآسه‍ حرفایی‍ که‍ حبس‍ شدغرور هایی‍ که‍ حفظ‍ ...

نمبدونم چرا هر وقت چشم گرد میکشم

فقط یه جوری نکنین انگار گناهکارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط