{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر زنی حق داره....💕

هر زنی حق داره....💕
دیدگاه ها (۱)

در من خانه ای ست ، که تمامِ دیوارهایشاز غمِ نبودنِ تو ؛ترَک ...

تنهایی ام مثل سیبی است ...

✨‏کاش میشد وقتی اخوان ثالث میگه " برو آنجا که تو را منتظرند ...

خدا بزرگتر از دردهای ماست...💚

ایشالا هر زنی که شوهر داره شوهرش این شکلی سوپرایز کنه

زنی که دوستت داره ازت نمیگذره، حتی اگه خار بشی لای دستاش 💕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط